Ronette w całej okazałości :)


Ronette :)
Zakochałam się w niej od pierwszego wejrzenia, szukałam obudowy na telefon na ebay'u a jakoś całkiem przypadkiem wylądowałam oglądając Blythe i trafiłam właśnie na nią.
Wiedziałam że muszę ją mieć :)
Ronette to factory girl. Mimo że była sprzedawana jako goła lalka udało mi się wynegocjować ze sprzedawcą że prześle ją w sukieneczce z aukcji.
Ku mojemu zaskoczeniu sprzedawca był tak miły, że wysłał cały komplet: bolerko, sukienkę, rajtki, majteczki, bransoletkę, torebeczkę i kokardkę do włosów.


Ronette :)
I fell in love with her for the first time I saw her ;)
I was looking for some phone case on ebay and somehow I land i Blythe section and I saw her :)
Back then I knew it - she must be mine ! :)
Ronette is a factory girl. Auction was for a nude doll but the seller was very kind and he shipped m eher outfit too :)
I was really happy because it's a stock outfit of Blyte Ribonneta Wish :)


 Już teraz wiem że Ronette na pewno nie będzie moją jedyną Blythe w kolekcji :)
 I already known that Ronette wouldn't be my only Blythe :)













Przesadziłam z ilością zdjęć, ale musiałam wynagrodzić Ronette brak wcześniejszej sesji :)
Serdecznie pozdrawiamy :)



10 komentarze:

  1. śliczna, gratuluję, ja jak kupię to też rudą :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Ja mam słabość do rudzielców, ale to pewnie dlatego że sama jestem rudzielcem :P

      Usuń
  2. Jej, zakochałam się w tej Blythe! A tak w ogóle to rudzielce górą. (patrz: mój awatar :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Panna ma to coś w sobie :) też mnie zauroczyła.
      I zgadzam się - rudzielce góra ! :D :D

      Usuń
  3. Ona jest po prostu sliczna! :) A jaka slodka! Czekam na kolejne posty!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :)
      Jest przesłodka, sama nie mogę się na nią napatrzeć :)

      Usuń
  4. śliczna!!!!i jak gustownie ubrana!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ;) Ubranko bardzo mi się podoba :)

      Usuń
  5. czy w Polsce można gdzieś kupić taką laleczkę ??? :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ona jest przesłodka :D
    I ten stój... Ahhhh...
    Tylko pozazdrościć!!

    OdpowiedzUsuń