Zima z nową fryzurą ;)


Jestem dumna z ostatniego stroju Bulmy więc czym prędzej musiałam się nim pochwalić na blogu :)
Sweterek i czapka w coś co miało przypominać norweskie wzory ;) czapka wyszła lepiej bo jest większa co daje więcej wzorkowych możliwości :) 

Zima niestety nie sprzyja robieniu zdjęć, ledwie wyjdę z pracy a już jest ciemno i muszę robić zdjęcia przy sztucznym świetle - stąd ich niezbyt powalająca jakość.
Nie obeszło się też bez małych błędów ;) pierwsza czapeczka wyszła troszeczkę za mała na bulwiastą głowę Bulmy, ale dzięki temu czapeczka przypadła misiowi który też zyskał zimowy charakter :)

Dzisiaj dotarł do nas zamówiony jakieś dwa tygodnie temu nowy wig dla Bulmy. Jestem bardzo zadowolona bo udało mi się go wylicytować na ebay'u za 5,5$ z darmową przesyłką i wcale nie musiałam długo czekać na dostawę (buciki szły znacznie dłużej). Nie będzie to raczej ostateczny wygląd Bulmy ale jej poprzednie futrzaste włosy doprowadzały mnie już do szału ;)
Przedstawiam Bulmę w nowej fryzurze ;)


Pozdrawiamy :)

8 komentarze:

  1. fajnie jej w tym kolorze!sweterek w norweskie wzory bossski!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) już 'produkuje się' drugi w innym kolorze ;)

      Usuń
  2. Pięknie jej w tym srebrzystym kolorze i fryzurce <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, jestem bardzo zadowolona z efektu ;)

      Usuń
  3. Wygląda fantastycznie w tych włoskach, moja córcia ma taką sama lalkę i chyba odżałuję i zamówię jej też jakiegoś nowego wiga :)
    Sweterek i czapka świetne :)
    Pozdrawiam cieplutko :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nowy wig to fajny pomysł, tym bardziej że na ebay'u często można trafić na promocje i niskie ceny ;)

      Usuń
  4. Faktycznie, te włosy wyglądają o wiele lepiej!
    Nie gustuję w tego typu lalkach, jednak ta należy do wyjątkowo urodziwych. Ma Piękną twarz i miły uśmiech. Zauważyłam też, że jest dla Ciebie inspiracją do tworzenia fantastycznych kreacji.

    OdpowiedzUsuń
  5. zainwestuj w namiot bezcieniowy, może być ciemna noc a zdjęcia będą wyglądały jak robione w dzień :D

    Sweterek i czapa pierwsza klasa :D

    OdpowiedzUsuń