Chyba czas na powrót :)

Cześć !
Dawno nas tu nie było. Było to spowodowane brakiem czasu ale też w dużym stopniu tym że na jakiś czas lalki przestały sprawiać mi tyle przyjemności co wcześniej. Czekały grzecznie odłożone na półce aż zły okres minie - no i chyba właśnie minął bo znowu coś zaczyna mnie do nich ciągnąć :)
Na początek dziewczyny przeszły małe przemiany, zabrałam się za to sama więc mimo iż nie jest idealnie jestem z siebie dumna :)
Dzisiaj zaprezentuje się Ronette, dla przypomnienia wcześniej wyglądała tak:
a dzisiaj już wygląda tak ;) :
dostała ode mnie całkiem nową buźkę - strasznie się bałam żeby jej nie oszpecić, ale wyszło całkiem dobrze :), dostała też obitsu, teraz po przemyśleniach wybrałabym raczej pure neem, obitsu jest dla niej zbyt 'szczypiorkowate' ale to już zmiany na przyszłość. Czekamy jeszcze na oczka i będzie gotowa.

Pozdrawiamy :)




 
 


13 komentarze:

  1. Witaj :) po przemianach wygląda lepiej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też o wiele bardziej mi się podoba, właśnie taki rudzielec-łobuziak mi się marzył :)

      Usuń
  2. Witaj z powrotem :) Fajny piegusek Ci wyszedł, ale rudzielce muszą być piegowate więc wszystko gra :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie z takiego założenia wyszłam, jak rudzielec to tylko piegusek :)

      Usuń
  3. Witaj z powrotem :) śliczny piegusek Ci wyszedł :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) tym bardziej że to mój pierwszy custom i strasznie się bałam że coś popsuję ;)

      Usuń
  4. rudy piegusek to jest to! witam ponownie :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajnie, że wracasz :)
    Super custom!

    OdpowiedzUsuń
  6. witaj spowrotem!świetna odmiana!piegusek jak malowany!

    OdpowiedzUsuń
  7. SUPER !!! piegowaty rudzielec w niebieskim sweterku :) ....ktos tu ma taki sam gust i tą samą lalkę ,hehe....co za spotkanie, ja własnie się szykuję do zmiany i też oczywiście będzie piedus :)
    a oczka będzie mieć niebawem Makarena ;) pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  8. piękny rudzielec wyszedł :) przecudny kolor włoskow ma!

    OdpowiedzUsuń